L'altre dia a COED vam veure dos anuncis, el primer sobre unes galeries en el qual hem pogut analitzar com els creadors juguen a travès de factors com la llum, música o espai-temps, aconsegueixen crear una sensació positiva per als seus productes amb contrastos forts de llum, seqüències a càmara lenta, etc.
El segon anunci és de Seat, tracta d'una història entre un monstre i la seva familia. analitzem com introdueixen el seu producte un cop vist l'anunci.
Primer de tot creiem que aquest anunci va dirigit a families o parelles que tenen previsió de formar-ne una. Hem de tenir la capacitat de no només veure l'anunci i deixar que ens entri pels ulls sense més, hem de ser capaços de fer un anàlisis i veure el per què aquesta cançó, per què aquest escenari, llums, diàlegs i amb això aconseguirem encaminar una opinió més propera de la real finalitat de l'anunci.
En resum, hem après a analitzar els anuncis i veurel's des de una vessant crítica i constructiva per a formar una opinió propia deixant de banda la que ens volen 'vendre' ja que sense donar-nos compte nomès el fet d'estar davant del televisor o escoltant-la de lluny ja estem rebent informació de manera subconscient.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada